ρίψεις εν κενώ

όταν ρίχνεις πράγματα όταν πέφτουν Κοίτα έναν ουρανό γεμάτο τέτοια! Είναι πολλά, είναι ένα εσύ ένα εγώ.. Πιάσου! Μην αφήνεσαι! κάτω το ...

όταν ρίχνεις πράγματα
όταν πέφτουν
Κοίτα έναν ουρανό γεμάτο τέτοια!
Είναι πολλά, είναι ένα εσύ ένα εγώ..
Πιάσου! Μην αφήνεσαι!
κάτω το κενό
πάνω το κενό
πότε το πατώ πότε το πιάνω
ποτέ όμως δυο μαζί
στη μέση εμείς να χορεύουμε τον τρελό χορό
σε κατάσταση γιορτής
μιαν έκσταση πρωτόγνωρη, τη ζεις;
Βιώσαμε τα πάντα
Νιώσαμε το τίποτα
και το κενό πια πιο γεμάτο από ποτέ.
Να'ναι άραγε αληθινό;
Για κοίταξέ το λίγο, για νιώσε το
Δεν αγγίζω τίποτα, είναι το χάος
μέσα σ'αυτό νιώθω το χέρι σου, χαϊδεύει το δικό μου.
Άγγιξέ με.
Τα ίχνη μας πώς συναντιούνται, είναι μαγεία
Κι αν συνεχίσουμε να πέφτουμε
μαζί με τόσα θα είναι, αγάπη μου,
να μου γελάς
Και δεν νιώθω το χθες μεγαλύτερο απ'το αύριο
μα το σήμερα λειψό και
τότε θέλω το κενό για πάντα
περισσότερο ακόμα
για όσο καταφέρουμε να το κρατήσουμε ενωμένο

κι όταν ρίχνεις πράγματα
κι όταν πέφτουν
να σκέφτεσαι εμάς κάπου ανάμεσα
κι άλλους τόσους που ερωτεύονται
που αγγίζονται
που νιώθουν έτσι τη ζωή
Άγγιξέ με
να πέσουμε με χάδια
να πέσουμε χωρίς να κοιτάμε κάτω
να φτάσουμε πέφτοντας ψηλά.

Ε.

You Might Also Like

0 σημειώσεις

.

.