στα χέρια

-Πιάσε μου το χέρι.. -Δεν μπορώ. -Γιατί; -Γιατί θα νομίζεις ότι σε στηρίζω και δεν μπορώ. -Γιατί; -Γιατί δεν έχω που να στηριχτώ....

-Πιάσε μου το χέρι..
-Δεν μπορώ.
-Γιατί;
-Γιατί θα νομίζεις ότι σε στηρίζω και δεν μπορώ.
-Γιατί;
-Γιατί δεν έχω που να στηριχτώ.
-Επάνω μου.
-Κι εσύ σε ποιον;
-Σε σένα.
-Εγώ δεν μπορώ σου λέω.
-Πιάσε μου το χέρι. 
-Δεν μπορώ! Γιατί δεν το καταλαβαίνεις!
-Γιατί σ'αγαπάω. 
-Κι εγώ.

*

-Άσε με.
-Δεν σ'αφήνω.
-Άσε με! Με πονάς!
-Έτσι πρέπει. 
-Τι μαλακίες λες; Άσε με, άσε με ρε..
-Σταμάτα! Ηρέμησε! Ηρέμησε.
-Θέλω να φύγω άσε με να φύγω!
-Θέλω να μείνεις. Μην κλαις. Γιατί κλαις;
-Γιατί με πονάς. Άσε με να φύγω. 
-Που θα πας;
-Δεν  ξέρω απλώς άσε με να φύγω!
-Φύγε. 
-Αλήθεια.. πώς;

*

-Ποιος ήταν;
-Τι λες;
-Ποιος ήταν. Αυτό λέω. 
-Ποιος ήταν ποιος;
-Αυτός που σε κρατούσε.
-Πωπω πάλι ονειρεύεσαι.
-Απάντα μου. 
-Σε τι; Είσαι τρελός μου φαίνεται.
-Ποιος ήταν αυτός που σου κρατούσε το χέρι το κέρατό μου;
-Κανένας. Δεν ξέρεις τι λες.
-Δεν ξέρω ούτε τι βλέπω;
-Είσαι τρελός.
-Φύγε. 
-Το βράδυ τι ώρα θα περάσεις;
-ΦΥΓΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ! 
-Κατά τις 10 να έρθεις, να προλάβω να ετοιμαστώ.

*

-Ωχ..
-Είσαι εντάξει;
-Ναι, μια χαρά. Σ'ευχαριστώ.
-Χριστίνα..
-Δημήτρης. 
-Χάρηκα και.. ευχαριστώ.
-Τίποτα. Να προσέχεις..

You Might Also Like

0 σημειώσεις

.

.