γαμώτο

.. -Λοιπόν.. τί να πούμε; -Δεν ξέρω.. Δεν έχουμε τίποτα πιστεύεις; -Α! Γι'αυτό πλέον είμαι σίγουρη! -Είσαι σκληρή. -Είσαι αλλού! ...

..
-Λοιπόν.. τί να πούμε;
-Δεν ξέρω.. Δεν έχουμε τίποτα πιστεύεις;
-Α! Γι'αυτό πλέον είμαι σίγουρη!
-Είσαι σκληρή.
-Είσαι αλλού!
-Δεν είναι αυτό απλώς..
-"Απλώς".. μετά από ΟΛΑ αυτά έχεις το θάρρος να μιλάς για απλότητα;
-Δεν εννοώ αυτό..
-Αλλά;
-Άσε με να σου πω..
-Εσύ άσε με.
-Τι;
-Άσε με. Άφησέ με ρε παιδάκι μου! Τι θέλεις;
-Σε νοιάζει;
-Πλέον όχι.. νομίζω πως όχι.
-Τότε γιατί ρωτάς;
-Δεν ξέρω. Από περιέργεια ίσως..
-Μου λείπεις..
-Τώρα;
-Πάντα..
-Γιατί να σου λείπω; γιατί να πρέπει να μου πεις ότι σου λείπω;
-Ήθελα χρόνο..
-Δεν τον ζήτησες ποτέ!
-Δεν θα καταλάβαινες..
-Προσπάθησες ποτέ να μου εξηγήσεις;
-..
-Πες μου! Προσπάθησες;;
-Όχι..αλλά πίστευα όχι..
-Πίστευες ότι "θα με καταλάβαινες"..
-Ναι..
-Ε λοιπόν ξέρεις κάτι; Κι εγώ πίστευα ότι θα σε καταλάβαινα αλλά μπα..
-"Μπα"; αυτό έχεις να πεις;
-Όχι μόνο..
-Αλλά τί άλλο;
-Ότι με έδιωξες.
-Εγώ;; Εγώ σε θέλω!
-Με έδιωξες. Μπορεί να με θες. Αλλά με έδιωξες.
-Εγώ ήθελα να προσπαθήσω τί λες τώρα; Εσύ δεν μπορούσες να κάνεις λίγο υπομονή; Δεν μπορούσες..
-Τρία χρόνια προσπάθειας και τα γάμησες όλα σε τρεις μέρες. Συγχαρητήρια. Να το παίξεις τζόκερ το τριάρι. Καληνύχτα.
-Που πας;
..
-Γύρνα πίσω. Που πας;;; ΠΟΥ ΠΑΣ ΓΑΜΏΤΟ ΚΕ..που πας;



You Might Also Like

0 σημειώσεις

.

.