..Άγριες..... Σκέψεις

Άγριες Φράουλες - Ίνγκμαρ Μπέργκμαν Και νιώθωντας την αλλαγή των εποχών, σήμερα όσο καμία άλλη φορά, μου ήρθε στο μυαλό ένα ποιήμα που ...

Άγριες Φράουλες - Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
Και νιώθωντας την αλλαγή των εποχών, σήμερα όσο καμία άλλη φορά, μου ήρθε στο μυαλό ένα ποιήμα που θυμάμαι είχα ακούσει σε ταινία του Μπέργκμαν.. Άγριες Φράουλες έλεγε εκείνος, Άγριες Σκέψεις είπα εγώ από μέσα μου... 
και να, το βρήκα και το παραθέτω...
 *

"Πού είναι ο φίλος που γυρέυω παντού;
Στην πρώτη αυγή, 
Ο Πόθος μου ανάβει...
Όταν η νύχτα πέφτει
Κι αυτός δεν έχει φανεί,
Κι αν η καρδιά μου φλέγεται 
Εδώ είναι τα σημάδια..
Εδώ είναι τα δημάδια
Όταν μια δύναμη ανατέλλει
Το λουλούδι ευωδιάζει,
Ο άνεμος σηκώνεται,
Στον αναστεναγμό μου, την ανάσα μου...
Ακούω την φωνή του στο καλοκαιρινό αεράκι.."

 *
Είναι ωραία ταινία.. κλασική, του άσπρου & του μαύρου. Δες την σαν έναν πρόγονο του Inception... αλλά δες την... αξίζει..

You Might Also Like

0 σημειώσεις

.

.