έρωτας με διαφορά 5.0.4

Παρατηρώ τον εαυτό μου και βλέπω τώρα, τέσσερα χρόνια μετά , ότι είμαι διχασμένη. Διχασμένη ανάμεσα σε δύο κόσμους. Τον έναν της έντασης, τ...

Παρατηρώ τον εαυτό μου και βλέπω τώρα, τέσσερα χρόνια μετά, ότι είμαι διχασμένη. Διχασμένη ανάμεσα σε δύο κόσμους. Τον έναν της έντασης, του παρελθόντος και του μέλλοντος ταυτόχρονα, των ανθρώπων που γνώρισα και αυτών που θα γνωρίσω, των γρήγορων ρυθμών, της αέναης κίνησης και των πάντων, των έντονων φωνών και των ακόμα πιο έντονων αντιθέσεων, και τον άλλον... τον κόσμο του τώρα μου, αυτόν που μου χαρίζει πάντα αυτό που ψάχνω  όταν δεν ξέρω καν τι επιθυμώ.. Είναι η ηρεμία, η γαλήνη, η ομορφιά της θάλασσας που σε κάθε στροφή του βλέμματός σου αντικρίζεις.. και είναι και οι άνθρωποι του παρόντος μου, αυτοί που γνώρισα και λες πως έμελλε να συναντηθούμε. 
Ζω δυο ζωές.. μια στην Αθήνα και μια στην Θεσσαλονίκη. Πάνε τέσσερα χρόνια από την εγκατάστασή μου στην δεύτερη και δεν μπορώ να επιλέξω ποια ζωή θέλω να ζήσω.. μα δεν θέλω κιόλας να επιλέξω.. 

*
Και μόνο ένας άνθρωπος κατάφερε να αποτυπώσει άψογα αυτόν τον διχασμό, αυτό το παιχνίδι σε διπλό ταμπλό.. και το όνομα αυτού: Εμμανουήλ Παπαδόπουλος. Μέσα από τα δύο αριστουργηματικά βίντεό του προβάλλει δύο πόλεις-μινιατούρες, όπως ακριβώς τους αξίζει.. νοσταλγικές, μελαγχολικές, άλλοτε φωτεινές κι άλλοτε μυστηριώδεις.. μα πάντα όμορφες.

Σας πάω μια βόλτα, λοιπόν..


~Η ομορφιά που προσπερνάμε, η ομορφιά που κρύβεται από τις ασχήμιες 
που προβάλλουν  τα κακώς κείμενα.. μια Αθήνα που όλοι θα θέλαμε να γνωρίσουμε.. μια σωστή Πρωτεύουσα που λάμπει... απλά.~
 
Athens I The Little Great City

Directed,shot,cut and finished by
Emmanouil Papadopoulos

*  *  *


~Και μια Θεσσαλονίκη της Ανατολής, των Βαλκανίων, 
με ομορφιά αλλιώτικη.. έντονη, βαθειά και ειλικρινή, όπως οι ήχοι, οι μυρωδιές και
 τα βλέμματα των ανθρώπων που συναντάς στα στενά της πόλης.~
Addio Città*Goodbye City

Opening Ceremony | 51st Thessaloniki International Film Festival
Directed,shot,cut and finished by
Emmanouil Papadopoulos
*
Μια ζωή προσπαθούσα απεγνωσμένα να φέρω την ισορροπία στην ζυγαριά.. 
τώρα που την βρήκα, έστω σ' αυτό το επίπεδο, δεν την χάνω. 
Μου το υποσχέθηκα. Γιατί μάλλον είμαι ερωτευμένη.. εις διπλούν.

You Might Also Like

1 σημειώσεις

.

.